Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

4 Eylül 2014 Perşembe

Ebrulu Eşarplarım

Ebrulu Eşarplar

neredeyse 2,5 yıldır ebru ile hemhalim sayabiliriz, bugüne kadar hep kağıda aldığım ebruları birde eşarp üstünde deneyelim istedik.
Hocamızla beraber 2 gün içerisinde aşağıda fotoğraflarını göreceğiniz eşarplar meydana geldi.

emek istiyor, emek yoğun ama neticesi güzel, bir erkek olarak ben bile beğendim kendi yaptığım eşarpları.

Eşarp seçiminde 5 adet eşarp ve 2 adet şal yaptım, şallarım henüz hazır olmadığı için fotoğraflarını koymadım ama onları da yakında eklerim herhalde. 

sınıfta benle bir erkek arkadaş dışında herkes vual yada akerspot türü eşarp almışken biz sınıfın tüm eşarplarından daha yükseğe gittik ipek eşarp aldık. Ne bilelim ipeğin bu kadar değerli olduğunu.
-Gerçi değerli insanlara değerli hediye vermek için değerli şeyler tercih etmek lazım.-

İpek maceram ise bayağı sürdü, saatlerce konyada uygun sade tek renk ve açık renkte ipek aradım, konyada satan yer yok, bedesten içinde sipariş üzerine ancak getirtebildim. Saolsun onlarda metresini üzerinde felsefeci ablamızın olduğu sarı banknotlardan daha aşağıya vermediler.
böylelikle ilk dersimizi almış olduk.

İpekleri ön hazırlıktan sonra (bknz: Ebrulu eşarp yapımı) hazırdık.
elimde 4 adet ipek eşarp ve bir adet saten başörtüsü mevcuttu.

Allahın izniyle güzel bir çalışma gerçekleştirdim.
Tabii bu çalışmadan en çok kız kardeşim istifade etti, ilk başta bütün eşarplara konmak istese de, maalesef bu isteği gerçekleşmedi ama kursta yaptığımız ve herkesin gözü kaldığı ipek eşarba konmayı başardı..

Şimdilik eşarplardan bir tanesi kız kardeşimin hakkı olarak verdim, diğerlerini ise etrafta tanıtım amaçlı olsun diye 1'er defa giyme izni verdim. ama bir tanesini özel ayırdım..

Şimdi sizleri ebrulu ipek eşaplarımın fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum, satın almak isterseniz, mail adresimi biliyorsunuz:D (sabah 05:30-22:30 arası ulaşabilirsinizher ) 

Bu Ebrulu İpek eşarp kursta yaptığımız en güzel eşarp oldu, renk seçimi ve üzerindeki deseni(bülbül yuvası) Benan hoca yaptı ellerine sağlık, ama maalesef kız kardeşim el koydu, güle güle giymesi dileğiyle
 


Bu eşarbı niye bilmiyorum ta ilk baştan sanırım niyeti hususi olarak çeyizliğime diye aldığım dan olsa gerek benim daha fazla hoşuma gidiyor, en çok sevdiğim eşarp bu oldu. Ol sebep bu eşarbı ömrünün bereketine duacı olacağım özel bir insan için ayırdım, vakti zamanı gelince nasip ise şayet vermek niyetiyle... elan o vakit gelene kadar için şimdilik bende kalacak...

Bu eşarpta ipek ve de benim hoşuma gitti, renkler orjinal geldi, henüz sahibi yok, pazarlık imkanı mecut, değerini teslim eden alır... :D)

bu Ebrulu İpek eşarbın renklerini benan hoca seçti, annemgil çok beğendiler ama ben pembe çok fazla gözüktüğü için o kadar gözüm alışamadı, sanırım bu bendeki p(b)empe antipatisinden kaynaklanıyor.

 ipek olmayan tek eşarbım, bu saten kumaşa yaptım, sadece deneme amaçlı ama fena olmamış değil mi?

not: bütün renk seçimlerim saolsun Benan hoca tarafından yapıldı, hocamıza da buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. 


1 yorum:

  1. Rica ederim benim için büyük bi zevkti. iyi günlerde kullanılmaları dileğiyle... başarılar....

    YanıtlaSil